Thursday, May 26, 2011

Kluang


Assalamualaikum




dengan bantuan kawan aku ni...terhasilnya bawah ni...=)


gitaris. adik aku, dia ni mula terjebak dalam main2 muzik ni taun lepas tapi nampaknya dia dah kalahkan aku...huhuhu...takleh jadi...aku kene belajar lagi ni....hihih..

kali ni aku nak kongsikan siket tempat aku tinggal....KLUANG.. aku anak jati kluang walaupon aku dilahirkan kat kota tinggi. hihih...

nama kluang diambil dari salah satu gunung yang berada di daerah ini..bentuknya seakan2 sayap kluang. kluang juga adalah salah satu tempat bersejarah dan di kelilingi daerah2 di johor. so kluang ni ade ditengah2 negeri johor.kluang diwujugkan seawal tahun 1910...lama tu...

nak tahu lebih lanjut pasal kluang ni...sila klik DISINI

bawah ni aku ade sertakan beberapa gambar dan suasana kat kluang nie..=)





::wassalam::

5 comments:

Mohd Saifuddin Ishak said...

letak laa gmbr tue besar skit, bg puas orng nk tgk.. editing ok!! gelap skit jer.

ARAJ said...

klu besarkan nnt dia pecah mcm post yg sblom ni...mcm mne eak?

@ Syima Raaif @ said...

wahh ttbe mcm cantik plak bandar kluang =,=

ARAJ said...

ha tu la..cume aku tak berpeluang nak jelajah la...aku nak amik gambar smua yg laawa2..hmm

Nu_Izz said...

haa kat sini la kne kejar dengn anjing2 yg ganas . . ouh no ! . adehh3

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa