Monday, May 09, 2011

Aktiviti Malam



Assalamualaikum

hah...msuk hari ini, dah pon semnggu aku kat rumah...ade lagi 3 minggu akan ku isi dengan pelbagai aktiviti dan kerja..(ada ke?)

aku nak cerita pasai semalam dulu....hehehhe...


semalam tengah hari lepas aku membuka tirai mata mak aku suruh aku masak....hahaha..tak sangka aku mak aku nak rasa aku masak...aku pon ape lagi. dah diberikan peluang... aku pon testing power la kat rumah ni...mak aku langsung tak jenguk dapur... Alhamdulillah.. ade dua sebb je mak aku buat macam tu..

:: tak sangup nak tgok dapur berkecah atau
:: percaya dengan aku 100%


hhahhaha....lepas tu mak aku bagi 2 ekor ikan siakap. wah aku pon tekejut.. agak la aku nak masak ikan gitu..aku tak penah try lagi masak ikan tu...

sahut cabaran..so aku buat jugak...dan jadilah ikan siakap tu...mak aku cume tegur kurang masin je...( mmg la jaga kesihatan) nnt sakit darah tggi sape susah..=)

tapi takde gambar la nak tunjuk...terlupa nak amik...takpe...lain kali...=)

petang tu kawan abah aku datang rumah..

"assalamualikum..."
"waalaikumsalam" aku jawap.
"ha along jom pasang PA system kat masjid india"
aku pon yekan je la...dalam pale otak aku...."masyuk2 aku malam ni" hehhehehe
tapi kawan2 buat kerja tu bia ikhlas...tepikan soal duit tu ye...=)

aku pon start enjin kereta, than pergi la amik barang...


lepas asar aku, abah ngn kawan dia bergerak ke masjid india. pasang bendealah yang atas ni..tapi kerja aku senang untuk aritu..sbb takde pasang2 lagu atau tuju2 lagu...so aku senyap..just pasang ngn bukak je...=)
lepas tu masa aku nak pasang microphone. ade kawan lama aku masa PLKN tegur..walla jumpe pulak mamat ni kat situ..nama dia hafiz a.k.a bosan. pasal ape bosan? masa awal plkn kami takde aktiviti lagi, dia membebel dok kata bosan bosan..lekat nama tu kat dia..cerita la panjang masa tu...=)

malam tu sebenarnya ada majlis penyerahan cek RM 500 ribu oleh presidan kongres india muslim Malaysia (KIMMA) kepada masjid india muslim.
TAHNIAH!!!
ramai gak wartawan malam tu...nak je aku menyelit depan kamera...nasib bek fikir malu...hihihih..lpas abis kerja aku balik....wah lepak..masyuk aku malam tu...

malam ni pulak aku klua duit pasal malam semalam dah dapat duit...ahhaha
petang tadi kawan aku ajak main futsal...(bajet tere je an)..so tadi lepas isyak aku bergerak ke bandar kluang dan menuju ke RABLE sport centre. main aku 2 jam kat situ..Alhamdulillah banyak gak aku golkan (gol sendiri) =P..pasai aku keeper..

gila penat. dah la lama aku tak main...(selama ni main ke??)
selama ni aku main sekejap2 je kat U..=)




sekarang aku dah ade kat rumah..dapat satu kerja buat banting..kawan aku mintak design kan...untuk akak dia kawin..takde la pandai...semberono je...hihih...k aku nak out dlu esok adik aku daftar form6. wish her luck =)

see ya!!!

::wassalam::

6 comments:

Nu_Izz said...

fulamak .. dpt duit .. ce blanje sket .. hhahaha tuh la .. jngn dok teperap je .. kene slalu beriadah ,, hahaha xnk pecaye la ko mask ikan siakap tuh .. xde bukti (GAMBAR) .. gagaga .. act , nak tnye ,, banting tuh ape??

Unknown said...

hehhehe....tu la pasal..okeh2..blnja air kosong pon ok gak an???ahahaha...

banting tu yg sllu org pasang tepi jalan...4 segi memanjang kebawah...sllu kat tiang2

Nu_Izz said...

air kosong pon oek la dr xde kan . hahaha
laa banting tuh ke .. banner la ea ?? pergh income lg lah tuh .. hahaha

Unknown said...

bukan banner...tu yg besar...ni yg kecik je...dia memanjang kebawah....hehehheh...ade la siket3

Nu_Izz said...

yg ke bwah ?? yg letak kat tiang tuh ea ??? semberano ape lak

Unknown said...

haah,,,semberono... tu mcm main sebat je ...bantai je ape pon

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa