Friday, May 20, 2011

jadi cikgu lagi


assalamualaikum

semalam aku solleh dan munir bergerak ke sk lktp belitong untuk mengajar teknik bermain petanque kepada murid pendidikan khas sk lktp belitong.. mak aku sendiri yang menjemput kami semua.. so takde la boing dduk umah sana an.. kami begerak pada jam 745pagi. sempat jugak la kami main. aku vs solleh. 7 mata untuk aku dan 3 mata untuk solleh. so sape menang? hihihih..munir tak sempat nak main sbb mak aku dah pangil naik atas makan mee kari..bawah ni aku ade upload beberapa gamba...enjoy the pic...=)




















mereka ni ade pertandingan pada bulan julai ni.. harap2 ilmu yang kami berikan akan korang guna nanti. good luck ya adik2.. harumkan nama bekas sekolah abang ni ha...=)


yang ni pulak kenapa??????? petang3 lepas aku abis semua kerja, saja nak lepak kat luar ade la sekali jiran2 aku duduk bersama untuk merapatkan silaturahim. TIBA2 ade asap berkepul2 klua.






::wassalam::

9 comments:

iffizulkefli said...

waaahhh aku rindu sama sekolah....beshnyerk g sekolah..aku mahu..next week aku g sekolah.hehe

sameera said...

hahhaha..ingat kan umah orang t6 terbako..uper nyer..hurmmmm..
saya tertipu..

ARAJ said...

iffi...ko nak g skolah buat ape??aja budak akaun??kuang3

ARAJ said...

wah perasan gak gimik tu eah??hihihih...ingt an tak kene..=) sorry la ye

Nur Farhana said...

wah2. best2. nanti org balik. ajak org sekali eh. hik2.

ARAJ said...

boleh3...tapi nak aja ape???kne bg tau dlu...heheheh

bermulanya di sini said...

solleh cm student jerk.. hahahha xcam cikgu pn

ARAJ said...

hahaha...nsib bek pkai bju lain ann..hihihhihih

Nu_Izz said...

hahah solleh cm student ! memng pon ! x dinafikan !

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa