Sunday, June 19, 2011

SELAMAT HARI BAPA







Assalamualaikum..

ape kabau sume?? Alhamdulillah aku sihat je buat masa ni..=)...

SELAMAT HARI ABAH

aku kat rumah tak pangil bapa,,aku pangil abah....

firstly aku nak...


hiak...


sir...yes....sir


second aku nak


bersyujur.....Alhamdulillah aku masih dikurniakan seorang lelaki bernama abah. LOVE U


third aku nak


mengucapkan infinity terima kasih sebab dah membesarkan along sesempurna ini..jerit payah yang abah lalui untuk membesarkan along selama ni tak dapatku balas walau selautan emas along ganjarkan kembali....

terima kasih sebab besarkan along dari saiz yang macam ni...


sampai sebesar ni..

buat masa ni...ni la besarnya...=)

forth

aku nak ucapkan sekali lagi
SELAMAT HARI ABAH!!!!!!!

along anak abah dan abah,abah along sampai bila-bila....

lagu ni untuk abah....=)



wassalam


2 comments:

Nursyhuhadah Abd Jalal said...

cute la abah sya...hak3

ARAJ said...

tengok la abah sape

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa