Tuesday, June 28, 2011

patut ke aku dilabelkan BZ?

assalamualaikum.

walla..penat wow minggu lepas..so tak dapat nak update cerita sangat..=)..

ape2 pon terima kasih kerana menanti kehadiran aku bagi menceriakan hari2 anda..(bajet lebih)

okeh. kali ni ade kawan aku mintak buat bunting untuk majlis kawin akak dia.. hehehe...Alhamdulillah dah siap...ni hasilnya...

ting


ha tema purple n white. so jadi la. aku tak pernah buat bunting untuk kahwin sebenarnya. so ni first task la aku dapat design bunting kahwin..=)..

okeh lepas tu pulak aku terima satu tugasan dari kawan gak. nak mintak tolong designkan memo dengan backdrop untuk program fakulti. ha yang ni aku dah selalu buat, so takde masalah nak buat, cuma takde idea je sebab buat masa baru bngun dari tidur, so ini la yang jadi..

ting


ini untuk backdrop. aku pakat redah je design nie.=) amacam?? komen2

dan

ting


dan ini pulak memo untuk program ni.=) aku rasa agak colorful..hihihih

lepas tu dah serabut tengok blog sendiri. bosan. so aku ubah lagi satu set untuk kali ini..dari yang dulu..




bertukarlah jadi yang bawah nie..

ting. dan apa yang anda lihat ni baru dibuat sebelum pegi kelas pukul 4. bosan takde buat bende an..=)


Alhamdulillah dengan ilham dari Allah maka idea ini datang dan dapat diterjemahkan didalam satu cerita dan gambaran..tq Allah.=)

semua hasil ni aku mengunakan perisian adobe photoshop cs4.=)

minggu ni pon aku banyak meting, banyak jugak tutorial dan asgment yang perlu disiapkan. sabtu ni aku juga diberi tugasan sebagai AJK disiplin bagi program dibawah fakulti untuk part 1. lepas tu ahad aku kene ade di shah alam ade majlis makan tengah hari bersama Dato' Hishamuddin. mujur abah aku pon pegi sekali.. so doakan aku dapat lepasi minggu ini dengan jayanya..=).

okeh aku nak share something..BULI.. mungkin tidak berkaitan dengan tajuk aku..aku nak sentuh jugak..

buli merupakan salah satu sifat yang perlu ditegah dengan kerasnya bagi melahirkan masyarakat yang sejahtera. buli bukan sahaja bertindak keatas fizikal, tetapi juga bersifat mental.mungkin ramai yang tidak merasai BULI. tapi ianya masih berlaku. mungkin kepada adik2 kita, kepada kawan2 kita. jika anda pembuli maka hentikan..jika anda dibuli. maka adukan kepada yang lebih besar.=) jangan biarkan ianya berleluasa. kerana buli adalah satu cabang jenayah yang boleh membawa kerosakan.=)

HENTIKAN BULI

so sampai sini sahaja perkongsian kita..kalau rasa2 nak komen tu. komen je. jangan teragak2..=)

wassalam



2 comments:

Nur Atikah Abd Rahim cahaya murni said...

fuyo cntik blogg..
man leh r aq suwuh ko wt bena aq kawin t..huhu

Unknown said...

boleh...talak hal ma...hehehhe=)

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa