Monday, June 06, 2011

tak tau nak letak tajuk ape

Assalamualaikum

Ape kabo sume?

Alhamdulillah semuanya dengan berkat Allah, aku masih disini.. terima kasih Allah kerana mengingatkan aku. TERIMA KASIH

so start to basic balik..barkan itu kubukukan didalam kitap purba dan sebagai rujukan ketika aku kesusahan. terima kasih memberi pengalaman ni pada aku..


ni gambar aku masa aku 2 tahun, mata je yang kekal sama..tetap bulat..hihi..(mana ade 4 segi)
Alhamdulillah aku dah besar sekarang ni...masih diberikan peluang untuk benafas, masih diberi peluang untuk melihat wajah bonda dan ayahanda. masih diberikan peluang menjalinkan persaudaraan...

hmmm...aku ada lagu untuk anda semua...

dengarlah

FAR-EAST & NASIR WAHAB-

MELAKAR CINTA DI PINTU SYURGA



aku ingin menuyusun jari kemaafan, diatas salah dan silap, termakan dan terminum, terambil sengaja atau tidak sengaja, maafkan aku.

..wassalam..

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa