Wednesday, June 22, 2011

Perginya seorang sahabat.

Assalamualaikum.

Huh hari ni aku takde kelas pagi. So membuta je aku. Reload tido sebelum ni. Hi hi hi. Hari ni aku kehilangan seorang lagi sahabat perjuangan

Mohd Fahmi B Dait.

Kenapa dengan dia sebenar nya? Pada awalnya aku tak percaya dia pergi. Namun apakan daya mungkin sudah ini takdirnya. Allah merancangkan yang lebih baik untuk dia. Seorang yang periang dan banyak cakap,ceria, ramai kenalan, sampai aku sendiri pon tak tahu kawan dia ramai mana. Classmate aku dari part 1 lagi. Ingat lagi masa mula2 dia datang kelas first day kat UiTM ni. Aku tgok dia pon tak percaya dia akan jadi kawan aku satu hari nanti. Tapi serius kelaka. Tapi semua tu tinggal kenangan sekarang dia akan meninggalkan kami warga EC1105I. insyaAllah aku akan ingat kau sampai bila2.

INSPEKTOR KESIHATAN.

Semoga kau akan Berjaya dengan kerjaya baru. Dia ditawarkan melalui SPA. Yup bukan berhenti untuk terus mengalah, tapi berhenti dengan harapan yang baru. Mungkin bidang jurutera bukan jalan untuk dia, ada hikmah pertemuan ini. Dia kata mula daftar 1.7.2011, so bulan depan la. Bertempat di Sungai Buluh. Bersebelahan dengan hospital Sungai Buluh. Yang aku tau inspector kesihatan ni orang yang sembur2 nyamuk, buat survey kat rumah2 orang bagi ceramah kesihatan. Ha ha ha. Kadang2 tu nak tergelak bayangkan dia macam tu. Tapi siapa tahu kan? Allah yang menetukan kejayaan dia.=). Malam tadi kitorang buat sedikit last minit jamuan dekat KFC. Walla makan nak sedap je. Tapi serius sebak dia nak pergi. Yang member perempuan pon semua datang, ade yang sangup ponteng kelas nak jumpa buat kali terakhir.


Lepas tu kami pon lepak kat depan rumah. Kol 12 kelua lagi minum. Hahahah aku rasa kol 3lebih baru aku tido. Kuang3.

terimalah sebuah lagu dari brothers. selamat berjuang


=)

wassalam


No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa