Saturday, April 09, 2011

Selamat hari lahir MaK




Assalamualaikum

Alhamdulillah kita diberi kesempatan lagi untuk membaca dan menulis blog pada hari ini...Alhamdulillah.

hari ini tanggal 9 april 2011 genap lah mak aku 44 tahun.

dikesempatan ini along ingin mengucapkan selamat hari lahir, semoga murah rezeki, dan sentiasa diberkati Allah. semoga juga di golongkan dengan orang yang beriman dan mukminin yang solehah.

amin, amin amin

terima kasih juga kerana telah melahir kan budak nakal nie.. hehehe
tanpa mak tiada lah along arini yang dah besar panjang nie.

sebagai pendidik di sekolah SK LKTP Belitong. sebagai penyelaras pendidikan khas disana. seorang wanita yang tabah dan sangup mengharungi payah. tak pernah kenal erti penat, tak pernah merungut nak membesarkan aku. macam2 dah mak bekorban.. insyaAllah Along akan gembirakan mak satu hari nanti. walaupon itu tidak ckup untuk balas nye.. =)

hahahha..manjenye aku..an??ahahhaha..

LOVE U mak...sayang kat mak..rindu kat mak...=).. jantung hati along


=)



sedondon...hehehe..=).macam adik beradik ke mcm mak ngn anak? hihih...

.SAYANG MAK LEBIH.


ni aku jumpe kat rakan blog lain..fikir3kan la..=)

wassalam


3 comments:

Husna said...

sanah helwah dekat mak saudara.

tiada siapa dapat tanding mereka kan.


:)

ARAJ said...

insyaAllah....

semestinya tiada yg dapt tandinginya...

iza zaty said...

happy birthday kak ngah :)

huhu. ibu anugerah yg pling berharga dlm hidop kte, hargai mereka :)

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa