Saturday, April 16, 2011

SEM 4 dah abis la we...




Assalamualaikum.

semalam yang bertarikh 15 April 2011 bersamaan 12 jamadilawal
tamat la sudah aku belajor sem nie. macam2 aku dapat,penglaman baru, kawan baru,gitar baru,kereta baru. macam2 la baru..(tipu belaka)
... Alhamdulillah...

kepada lecturer2 yang dah aja aku
haipppppppppp!!!!! toink2.. (tabik spring)


special thank to :
Sir Shahrul ( structure mechanics)
sir mawardi (lab building service)
miss asmaliza ( lab water & theory water)
mdm maslina & miss eja (lab structure mechanics)
miss aishah (calculus 3)
miss arzwin ( theory building service)
mdm noraida (theory soil mechanics)
miss asmidar (lab soil mechanics)

terima kasih sbb dah bg ilmu sem nie. dan jumpe lagi sem depan.. mintak ampun mintak maap kalau saye kat kelas degil datang lambat n tak g kelas (gila degila aku)..=P.
mintak dihalalkan semua ilmu...=)


tadi berakhirnya exam MUET Alhamdulillah boleh jawab (tapi tak tau la betul ke tak) muahahahhaa.... tapi aku nak share somthing. tiba2 je ade nama aku keluar untuk listening paper tadi.. member2 aku dah suke2 sorang..hampeh.. kalau aku yang ckp macam tu..perhh..mmg superb la orang kate.. cair speaking ... ape2 pon good luck for examiner to right my paper... jangan serabot sudah...=)


chop2 kelas memang dah abis.. tapi cuba korang tengok atas ni...tu tu... banyak nak kne study tu..sape yang jadi mangsa?? aku la ni... sekarang dah masuk study week... so minggu belajar la...(harap2 nama minggu ni sama dengan tuanye jugak) hahahhaa...



tup tap tup tap ha dah nak final pon aku. tak lama lagi aku dah balik rumah.. sape nak jawab exam tu nnt?? aku la orang nye.. so aku kene study sebab misi pon makin sukar.. carry mark pon nak keluar..stakat ni satu paper aku fail...( gya bg tau mcm nak lagi je) hahhaa...nauzubillah..

ape2 pon kepada kawan2 yang kat luar sane (ko la yang baca blog aku nie) kalau ade exam, aku ucapkan selamat maju jaya. study smart do not study hard payah nnt korang..

kepeda clasmate n housmate aku mintak ampun mintak maaf di hari sabtu ini kalau ade salah dan silap dalam pertuturan ade amik sabun ke rembat aiskrim bantai telur korang.. silap perangai pelik ke...kalau ade terambik pemadam ter rembat pembaris mintak dihalalkan.. semoga korang diberikan jalan yang mudah untuk menjawab exam nanti...

to my classmate:

Asyraf
ain
wear
fahmi
amin (romate)
Afiq
erry
shah
epul
ma
hasif
ko

mira
sarah
jannah
pipah
nik
sapira
ana
mimi
mai
syikin
wani
reha

dan semua student civil engineering

...good luck and All the best for final...

kepada blogger jugak aku nak mintak maaf kalau aku silap taip...=)

..wassalam..

2 comments:

nurulizzati said...

hee =) habes sudah muet .. congrate la name anda termasok dlm listening speaking .. haha btw , all the best yaa for ur final =) tackle paper final ni sepenuhnye .. cover blik carry mark ! doakn final sye gak ari isnin n rabu ni n also my practical .. heee

Unknown said...

okeh..insyaAllah..mudah2an dipermudahkan..=)

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa