Sunday, April 03, 2011

ADIK ANGKAT yang comel...


(-->)
Assalamualaikum.

perlu ke aku buat post nie??
sementara nak buat post lain ringan2kan jari ni menaip cerita nie..pendek dan padat
.permintaan yg aku tunaikan.
..sape la yg malang sangat nak jadi adik angkat aku tu an....

tajuk entry ni pon dia yg bagi.
(hamek kau)
hahha

kalau ikutkan hati aku nak je tulis "blogger pelik" hahhahah..
tak sampai ati pulak(tiba2)

dia pn baru je ade blog.
dah alang3 tu promote la blog dia yang baru sekangkang kera tu
..ha nie dia..


nama blog pon dah pelik an?

semoga dapat menulis dengan lebih baik lagi...takde dah serabot3...
berhati2 juga ketika meluahkan penulisan anda ya.=)

nama dia Nur Afiqah. berasal dari Kluang.baru form 4
(tak cukup umur lagi)

nak tau lebih lanjut n nak tau siapa dia?
pegi sendri kat blog dia
..tak kuasa aku nak cerita bnyak3...


masa ni dia tengah mencari kucing yang hilang...

okeh sampai sini je...=)

::wassalam::


11 comments:

@ Syima Raaif @ said...

haha hamboi kemain lagi..haha

ARAJ said...

hehhehe..ko nak jugak ke??klu nak aku buat...

@ Syima Raaif @ said...

nak nak haha tape la ta pasal kan femes aku kat blog awan ni hehe

ARAJ said...

hahha...ala tak payah ade kat blog awan ni ko pon dah femes..ahahhaha..=P

afiqah mhd ariff said...

hahaha. terok seyh . ish3 . nie kira mungutuk nie . hampes . haha . sapewlaa swoh buat . gurau je uwn .. malang3 . haha.

ARAJ said...

hahha..ni bukan mengutuk..ni ikhlas namanye..hihihihi

afiqah mhd ariff said...

haha . ikhlas ? macm taa leyh caye jee :o. susah nie . haha . ahhh ,.. kutuk niee . huh. haha

nurul amira said...

nak jugak! nak jugak ! hahaha

ARAJ said...

hahahahah...ikhlas la ni...cube bce intonsi sedih...ha

ARAJ said...

mira nak gak ke???boleh je...

nurul amira said...

nak2 ! :D

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa