Sunday, April 24, 2011

LepasKan TenSion


Assalamualaikum..

haaaaa...dah lepas abis jawab paper final ni..mula la nak buat aktiviti siket.. nak release tension.

paper pertama aritu ECW (water) memang superb soalan dia..aku pon 50/50 la untuk paper ni..

puas main air, jawap pulak paper ECG (soil) soalan ni susah jugak..tapi tak sehebat water..insyaAllah aku boleh jawab..

sebelom ari selasa ni paper Math,building services dan last jumaat ni paper structure ..kami bercuti sekejap di Tekam resort...semata2 nak main air.bukan sebab kat rumah takde air ya.tapi teringin nak mandi kolam..hehhehe..

kami pegi 2 kereta....so smua skli ade 8 orang...hehhee...


macam biasa gambar tuan blog menjadi penyeri kali ini...ade seri ke???ahahaha



ni dua kawan aku yang xcited nak mandi kat sini...hiihihihi....



aku lagi...dgn kawan merangkap cikgu renang aku..kuang2...


tengah nak mandi manda ni la idea pelik datang...nak tau ktorg buat ape??
fikirkan strategi...
meh...



asas pertama...4 org kat bawah tu...


ini dia tingkat ke 2...tgok bawah ni ade lagi...


ha..ha..ha... tu dia orang paling ringan dah naik...


haaa...ni dia..jadilah water monument from EC110 4I...kuang2...


6 bujang pingitan 1 berpunya....hehehhehe....


sampai situ je aku nak cerita...huh...aku nak tido pulak...sok nak bngun awal gila...nak study...=)...

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa