Thursday, October 13, 2011

D I A K A W A N


sape pulak si gadis yang menungang vesapa nie?? nak tau?? jom ikuti pesanan selanjutnya


Assalamualaikum.

‎::hope...aku kuat...insyaAllah..::

insyaAllah apa yang dia inginkan malam ni tercapai...amin...

okeh tujuan aku taip rajin post ni bukan kerana birthday wish, bukan kerana tekejut sebab jumpe dia atau ade tarikkan dari dia...owh tidak sama sekali..post ni adalah kunjung balas lepas dia dah tulis pasal aku kat blog dia.(sini)huh bukan senang nak ade nama kita kat blog dia. susah wow, kira standard2 artis je bila dia dah tulis tu. hihihih..teeetttttt dah jangan melalut..

ni dia

nama yang diberikan Iffi Athirah Zulkefli (betul eah?) salah seorang warganegara malaysia yang berdaftar. hihihihih. pelajar di UiTM Melaka. okeh first time aku jumpe dia masa kat PLKN. dan masa tu aku tak kenal pon dia. tapi perasan la..lepas tu ade pulak FB ni. so aku kenal dia masa kat group plkn..masa tu aku dah tak mcm kat plkn, dah tak garang dah..ahaks...dan kat fb la baru kami kenal. so dah kenal2 sampai la rapat.sejak tu aku tak penah jumpe depan2, nanti2 la iffi eah kita jumpe.. klu ade masa aku g segamat, kalau takde,takdelah ye,=) jangan tunggu aku
..okeh dah.. tu je cita dari aku..

seorang pelajar yang aktif dalam sukan dari dulu lagi, (harapan U ni) peramah, perwatakkan ceria, dan mudah berkawan. =).. kalau nak kenal lagi siapa dia jemput la datang ke Blog dia.=) kat sana juga anda akan memperolehi pelbagai ilmu, InsyaAllah, iffi ni tak lokek ilmu..

dia dah pon habis sem 5(sama macam aku) tak lama lagi dia ade tournament di UiTM segamat (yang ni tak sama) hihihihi
good luck aku ucapkan..
terima kasih jadi kawan aku..=)
terima kasih juga special post tu..=)
good luck untuk result nanti =)

wassalam

p/s: sorry ayat aku tak best mcm ayat ko..hihihi..



10 comments:

iffizulkefli said...

alooolooo malu rasenyek aku..hahah

Unknown said...

awat?? nek vespa kat sinie??

Nu_Izz said...

saya kenal beliau . =) haha

Unknown said...

hihihih..ko pon kenal ke??? ahaks

iffizulkefli said...

aku nak g jalan2....ko nak ikot x???haha...zati..thanx..kenal kamoo jge..hahah

Unknown said...

boleh gak weh...nak ikut2.....ingt ape yg kita rancang eah

iffizulkefli said...

ape yg kte rancng??aku dah lupa..haha..tpi yg pasti..air masak jgn lupa k..hahaha

Unknown said...

ala yg pakai tepi lpas tu bawak gps tuu

iffizulkefli said...

ahaha okey dpt...ko jgn lupe bawak jajan..hahha

Unknown said...

wowkeh..aku bawak..jngn lupa pangil adik2 ko skli..=)

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa