Sunday, February 13, 2011

testing 1,2,3


assalamualaikum.

bila tengah hari mesti korang pening kan?
nak masak ape, ke nak makan kat lua je.. kalau kat lua kat mana?

ha mcam tu la aku sllunya, arini pulak aku teringin nak makan ayam masak lemak cili api.
wah apokononyo jang tibo2 jo nak makan lomak cili api nie.hehehhe...

tugas pertama, bangun je aku terus pegi kedai beli bahan2nya. lada kecik, bawang kecik, bawang putih,ayam, santan dan lain2. sayur pulak aku amik kobis..balik je aku masak la. sediakan bahan2. lepas tu campak2 je la.jadi la nie...
.
.
.
.
.


ting...jadilah ayam masak lomak cili api..



ting sayur kobis goreng....

sekarang ni dah dalam perut. tak boleh nak mintak lagi..hihihih...

tq kepada angah, bg resepi.

::wassalam::

2 comments:

Nursyhuhadah Abd Jalal said...

jadi ye resepi angah...hak3....
blk umah nti blh la angah tukar syiff ngn along...(jd tukang masak)

ARAJ said...

boleh..no hal lah..tp along msak 3 3 ka...hihihihi

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa