Wednesday, February 16, 2011

SUPER BIKE


Assalamualaikum..

korang minat motor besar?

tadi pkul 9 kalau korang tengok la...360.
cerita arini pasal motor berkuasa tinggi. memiliki moto berkuasa tinggi memang impian aku. aku minat bunyi dia sebenarnye. superbike ade bunyinya tersendiri. kalau ade dengar je mmg aku cari..terbakar je rasa jiwa ini..( nantilah, satu hari nnt aku nak naik jugak moto tu). lagi2 bila kat higway mmg memanaskan...

kenapa aku minat sangat? tapi kadang2 ade je org ckp. " buat ape beli moto mahal2 ni? ujan bsah jugak" hehehhee..kdang2 aku yekan je. tapi bila dah minat.. lantak pi la apa depa nak kata..

ni spyderbike, aku baru tgok tadi kat 360. ade rupenye. bekenan pulak...



yang ni pulak aku idam2kan..hmmm





lepas ni aku dah ade duit banyak punyeeee...aku nak amik B full. lepas tu beli sebijik. korang tggu kat highway eah...hihihihi.

heheh. semoga semangat aku tggi nak mengejar impian ini.. baru la ade motivasi nak blja betul2. yang penting kita jngn palingkan niat yg utama HANYALAH KERANA ALLAH.. insyaAllah semuanya senang dan mudah.

"jika anda kejar dunia maka akhirat akan meningalkan kita
jika kita kejar akhirat maka dunia akan datang kepada kita"

::wassalam::




2 comments:

nas said...

amik kete sport la terus lg best

ARAJ said...

heheh...ni lepas dh dapt kreta sport cikgu..bru terjah ni..hihih

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa