Friday, February 04, 2011

Happy Birthday!!!!




Assalamualaikum

ape kabar semua?

semalam birthday adik aku yg comel.. yang ke 11. senang nak ingat umur dia sebab sama dengan tahun..pagi2 lagi abah aku dah tanya nak celebrate kat mana. adik aku tu mintak pizza. hm tak penah orang celebrate dengan roti canai ke nasi lemak ke. eak? ape2 pon lepas pegi jemputan, aku pon pegi pizza hut. lepas dah duduk tu, mcm biase ar amik oder. dekat meja sebelah ade pulak 3 orang tamil yang sedang berbicara. punye la kuat(pening kepala aku) lepas tu adik aku dengan slumber badaknye boleh sound dia sruh senyap. berani gile. lepas tu 3 budak hitam tu pon senyap. tergelak aku masa tu(dalam hati je). lepas tu baru la aman dunia.

kepada birthday boy. selamat hari lahir, semoga panjang umur murah rezeki dan sentiasa diberkati insyaAllah. semoga cepat besar. dan berjaya dalam pelajaran. amin.


selamat hari lahir adikku...love U..=)


tadi baru je aku lekat kan sticker kat motor..dan tanggalkan sticker P..


selamat tinggal P..kepada yang tak dapat P dan yang masih P..bersabar la ye masa anda akan tiba nnt...hihihih..memandulah dengan berhati2 dan jadi lah pemandu yang bijak..=)


ha... nie dia sentuhan pakar (cewah), aku berpuas hati dengan hasil kerja aku nie walaupon ade yang tak lawa siket.(tapi ok la dari takde) =P. pkul 11 tadi aku start tampal. lepas ni dia dah tak dduk T6 dah..sedih nye aku. jumpe lagi my love...

P/s. yang sayang tak semestinya dimiliki kan? kdg2 kita kene lepaskan apa yang kita sayang. dan aku terima kalau yang kita sayang tu takde lagi dengan kita. YaAllah kuatkan hambamu. =)..


::wassalam::

2 comments:

ezzu said...

ucp hepy bezday utk adik ko ye man...
semoga pnjg umur dan dimurahkn rezeki...
semoga sihat slalu...

ARAJ said...

terima kasih..hehehhe..

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa