Sunday, January 30, 2011

::bUmiku dibasahi hujan::


assalamualaikum

hari ke2 aku kat rumah. hujan masih lagi lebat. pagi2 aku bangun aku pergi kedai lepas tu aku beli la ape2 yang patut lepas tu aku beli majalah solusi.


tajuknya "Tanpa Akhlak Rosak ibadah"
banyak ilmu yang boleh kita dapat dari buku nie. mengajar mcm mana nak khusyuk dalam solat, pengurusan akhlak dan macam2 lagi. aku pon tak abis lagi. penulisnya dikalangan orang2 yang terkenal.dapatkan dipasaran...=)

lepas tu belah petang ujan makin lebat. tiba2 adik aku jerit dari dapur air masuk.. hmm aku pon kaji macm mne air boleh masuk.(cewah) aku tengok air bertakung. laluan air ade satu je. lepas tu aku pon ape lagi
aku ketuk tembok rumah sebelah. buat lubang.hihihihi..mujur dia tak marah..lepas tu aku pasang salur pakai kepingan aluminum terus ke longkang..mujur cepat, rumah aku dah tak naik air.


malam ni dah kurang..tapi masih lagi gerimis. insyaAllah rezeki Allah. bila hujan lebat ni adalah salah satu masa yang mustajab untuk berdoa.

wassalam.


No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa