Saturday, January 01, 2011

Aku sakit lagi..



Assalamualaikum.

penah sakit kepala???
mesti pernah kan?
aku dah kene balik U esok..so kene la kemas2..lepas kemas aku tringt gambar2 kat laptop lama...so aku cari la..aku klik satu per satu folder yg ade..

lepas tu aku jumpe folder gambar kem motivasi 2008..masa tu aku form5.
aku tgok la video..paham2 je lah kalau dah tak profesional tu..amik gambar gegel...gegar sana gegar sini. kepala org tah kat mane3...tapi aku tengok la jugak..

tiba2 aku dah pening kepala...mata aku mula kabur..ish takleh jadi..so aku berhenti tngok...oke siket..tapi mabuk tak ilang..nak muntah aku..pening3..sampai sekarang nie..yaAllah..sakitnye tuhan je yg tahu...



sekarang nie dah oke..tadi aku g blog member aku..jumpe gambar nie..

aku teringat roomate aku...sebab dia minat sangat kat pelakon nie..
..Al-Fatihah..
..kepada..
::muhd syukri b ali::
..semoga dia aman disana..

..lepas tu tadi aku tengok berita pelakon ni..
..faizal yusuf..


..Al-Fatihah..

..begitu mudah Allah mengambil mereka dari kita kan? kunfayakun..
sesungguhnya Allah berhak berbuat demikian.kerana semuanya milik Allah
dah masuk tahun baru ni ingatlah sahabat umur pon dah bertambah ini bermakna ajal semakin dekat dengan kita..

bersedia untuk bekalan nanti

..aku pon nak balik esok..doakan aku selamat ye kawan2..

wassalam

2 comments:

mR.sYaH said...

man gilah check kt spital..

tulh dariNya kita dtg.. kepadaNya juga kita kembali.. doakanlh mereka..

iza zaty said...

take a good care with ur health bro.

blajar2 jgk, ksihatan jgn lupa :)

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa