Thursday, January 13, 2011

Cuaca Sejuk, Aku Panas

assalamualaikum

dah masuk 2 minggu aku kat U nie...lame tu..macam2 dah yang jadi..jumaat aritu aku ditimpa musibah. kene demam panas. lepak aku.satu bende tak leh buat...tapi semalam aku dah elok dah pon. Alhamdulillah..ade yg bagi semangat kat aku. terima kasih.macam2 sidia suruh buat..suruh ini suruh itu...hehheheh..telinga aku pulak bedesing je panas, tak tau la kenapa..hmmm



housemate aku pon demam saing aku. dia lagi terik..banyak kali jumpe Dr untuk mendapatkan rawatan. n kelmarin timbul bintik2 merah. lepas di cek, dia disyaki kene demam denggi.. (nauzubillah). Alhamdulillah aku tak terkena..

sepanjang semnggu lebih aku kat U nie.macam2 dah yg jadi. yang geli hati yang sedih yang masam yang panas. semua dah aku terima, pengalamn duduk luar pulak. baru merasai kepayahan nak duduk luar..huh..mcm2 dugaan yang aku terima. berurusan dengan orang diluar( selama ni bapak aku je yang uruskan.) tapi bagus gak ni salah satu persiapan untuk berkeluarga...kene bersedia..hehehhee..penerimaan orang kat taman yang aku duduk tu pulak ok la..pakcik2 kat sini semua senyum je.. bertegur la senang cita..hehhehe...dak dibandingkan tmpat lain..aku nak tegur pon takut..muke masam..

kelas dah mula. kerja pon dah banyak..FB aku tutup..(jngn tanye kenapa) hati terluka..hmm...

sekarang ni pulak aku tengah tggu nak masuk makmal..untuk buat kajian...pasal kekuatan bangunan...best2..=)

demam dah ok..petang ni aku nak join main bola tampar..=)

wassalam..

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa