Wednesday, January 05, 2011

Akhirnya

assalamualaikum.

macam mana hidup anda hari ini??

Alhamdulillah aku sihat dan gembira sangat arini..aku dah pon dapat rumah baru..segala2nya lebih baik dari yang sebelum ni. petang tadi lepas balik kelas pkul 4.jumpe dengan orang uitm. lpas tu dia terus setuju lpas tengok kitorg yg handsome3 nie...hehhe..(takde la sangat). dia terus bawak kami ke rumah yang dimaksudkan. alangkah terkejutnya aku dapat rumah yang tak pernah disangka2..
cukup lengkap..kalau korang nak tau..kami pon dapat kereta BMW.. perh tekejut jugak mula2 tapi ape nak buat dah rezeki..hihihi..(sebenarnye mmg dah ade dpan rumah, takleh gerak pon) kuang3..

ape3 pon aku memang bersyukur dengan apa yang telah dikurniakan ni..Alhamdulillah..ni la hikmahnya.

wassalam

6 comments:

nana's hisyaribby said...

alhamdulilah..semoga pandai jaga diri oke.
miss u,

ARAJ said...

insyaAllah...miss u to..=)

syima abd raaif said...

haha..bertuah nye dpt umah dpt bmw..hihi..ko x dpt kolej ae?? da senior la katekan..

ARAJ said...

ye ar...snior mne boleh dduk dalam..kuang3...

mR.sYaH said...

betul tu.. klu x bleh naik bmw.. hehe..

ARAJ said...

hahhaa...boleh je...ade padle break je we..takkan ko tak perasan

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa