Friday, December 31, 2010

"Henshin" "bertukar"



assalamualaikum..

dah macam cerita masked rider pulak tajuk aku kali ni...hihih
ini lah dia satu perubahan...setelah difikirkan berkali2 berhari2 ber ape lagi??
aku buat keputusan untuk meningalkan yg lama
aku ucapkan selamat datang kepada yang baru..

tiada lagi "Mari Berkongsi Ilmu"
kini yang hadir " Sekadar yang Kau Perlu Tahu"

perlu ke kau nak tahu??
perlu kau tahu..
andai kau tahu
yang aku dah tuka nama blog nie.

hehehehe...


ucapan selamat tinggal juga aku ucapkan kepada





selamat datang kepada







aku harap perubahan yang aku lakukan ini akan menambah baik lagi kualiti kehidupan aku...
ilmu itu masih perlu dikongsikan, kerana ianya satu amalan sedekah yang paling mudah selain senyum. 10 kali ganda pahala nye daripada pahala senyum.."Mari berkongsi Ilmu" melabuhkan tirai..

apa azam tahun baru korang?? ape2 pon..semoga impian anda akan tercapai..tiada yg datang bergolek selain kita meredah onak duri untuk mendapatkannya..

selamat tahun baru kepada semua...

wassalam.

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa