Monday, December 27, 2010

perubahan

assalamuaaikum..

setiap orang inginkan perubahan kan??
setiap orang mahu cantik..

inilah dia..blog aku dah berwajah baru....jenuh aku mencari yg lawa2...tapi ini yang menarik perhatian aku...

sempena tahun baru ni..dan nak balik U nnt..aku pon berubah...nanti kat U aku ddku luar takde dah wifi..pkai broadband pon agak slow..takut takleh buat pulak...so..aku buat awal2...aku harap korang sedap la mate memandang ye...

owh ye...mcm mne nak buang blog post yg lagi satu tu ye??agak pelik la..bantuan anda amtlah dihargai...terima kasih...

wassalam...=)

2 comments:

mR.sYaH said...

wah cantik.. man nnt umah kita pakai streamyx nak tak??

ARAJ said...

boleh jugak...tapi nk masuk telifon lagi??

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa