Monday, December 27, 2010

Masa Semakin Hampir....

assalamualaikum...
Cuti??

rase2 kalau korang diberi cuti...nak berapa lama???
kalau aku.."lagi lama lagi bagus"..

berat rasanya nak meningalkan rumah nie...ni la perasaan yang aku rasa setiap kali nak naik sem baru...tapi kali ini kurang siket dari yang dulu..maybe aku dah matang "koT"..hahaha..perhaps..

sekarang ni aku dalam dilema .. nak bawak ke idok moto aku tu g u...rase malas pulak...tapi kalau takde..mcm mne aku nak g klas nnt..hmmm...sekarang nie ade "6" hari lagi untuk aku balik U...

sem depan banyak yang berubah...sekarang aku dah mule duduk luar...rumah dah diuruskan..tapi tak mintak kunci lagi..kuang3...aku rasa aku je yang balik lambat..yang lain semua balik awal.."katanya nak kemas rumah" tapi tgok je la nnt apa yang dikemasnye...


suasana kelas pon dah berubah...mungkin ramai kawan3 aku takde..sbb deorang ada yg repeat paper sem lepas...hussshhh... meti bosan..dah la group aku siket..ni lagi la siket kalau deorang takde..hmmm...ape3 pon teruskan usaha sahabat2ku...=)

sekarang nie aku dah sampai sem 4...lagi satu tahun untuk ku dapatkan segulung sijil...misi sem lepas tercapai..dan Alhamdulillah lebih yang aku rasai...sem depan..misi yang baru.dan lebih mencabar...semoga kekuatan dan semangt yang aku ada. dapat merealisasikan impian aku..

sem depn jugak aku kene siap siaga.bakal menerima jawatan...Alhamdulillah...kerana mendapat kepercayaan dari rakan2...terima kasih..


abis sudah kat U...skng ni aku masih kat rumah..rumah aku dah siap..so kene kemas2 dan memperindahkan rumah nie..ha...bila dah siap nie..lagi la sayang nak tinggal rumah...huhhuhu...tapi ape2 pon..blajar kene diteruskan...



tiket balik tak beli lagi...hmm..rase3 ade lagi tak eak??? terjah je la nnt...pandai2 la nak idup..=)...

selamat tahun baru kepada yang baca blog baru aku nie...sambutlah dengan sekadarnya ya...

wassalam...

4 comments:

Sya Syazana said...

sesungguhnya pengorbanan utk kejayaan tu memang pahit~ semoga berjaya^^ hehe

pemadam said...

selamat menempuh sem baru :)
study molek. motor tu bawa je. ap2 hal senang~

ARAJ said...

terima kasih...yup..kita kene korbankan sesuatu untuk mendapatkan yg lebih baik..=)

pemadam said...

:) insyaAllah..

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa