Friday, December 10, 2010

keyakinan semakin membelenggu






Assalamualaikum

Alhamdulillah aku merafatkat kesyukuran pada Allah yang telah memberikan aku senyuman yang luar biasa pagi ini...10.12.2010..

sedar je aku dari lamunan...aku bukak laptop..sambil tggu loading aku solat subuh...
selepas doaku panjatkan...aku bergegas mengadap skrin laptop yang masih lagi terang..satu persatu butang aku tekan...sambil menanti penuh kesabaran..

selepas terpampang di skrin..aku hanya lihat di sebelah kanan skrin...hanya yang keluar...

Alhamdulillah...air mata bergenang dimata..aku sangat bersyukur Alhamdulillah...semuanya dengan izin Yang Maha memberi..terima kasih...

namun banyak lagi yang aku harus lalui..bnyak lagi kekurangan..langkah ku masih lagi sumbang..masih lagi bnyak lagi kekurangan dan kelemahan


akan ku teruskan langkah ini walau kepayahan ku rasakan...semoga Allah membantu dan melimpahkan semangat kepadaku untuk menuju kejayaan....

wassalam

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa