Tuesday, December 28, 2010

sekali lagi pening...

assalamualaikum...

mari...mari...mari...mari cu...atok nak cerita nie....ohok ohok ohok...(batuk la pulok)
sini2...atok nak cito la kat ekau sumo...atok tadi ngn abah ...pegi bando.....
lepas tu...

abah: along...nak cari barang "tu" tak??
aku:hmmm boleh jugak bah..hehehehe
abah: kat mana???
aku: dkat ngn wisma bunga..
abah: oke..

lpas amik mak aku kat sains johor...aku terus je pegi kat U-lee...tapi..abis pulak barang yg aku nak tu...lpas tu aku pegi up-grade..ha..ade pon...dengan harga 140 hengget...ha...nah......aku dapat la bendaalah nie....

tapi kotak dia tak same sngt la...lain siket...dalam dia pulak mcm nie ha...


ha ni la yg aku cari...wireless N routers..

tapi yg aku bengangnye..aku tak reti nak pasang...dah ikut guide..tapi tak boleh jugak...hmmm...nsib baik ade kawan aku yg reti..so tggu dia balik jumaat nie...aku setia menanti...maklum la..aku ni payah siket bende2 seting3 ni..gilo palo den nie ha..

lagi satu...aku dah tuka nset jugak...hehehe...terima kasih kepada yg memberi..toce2..best3...

ha ade lagi satu...kawan aku bawak kereta pegi U...so..berita baik kepada aku...aku tak payah bawak moto kesayangan aku tu...istri petama beb...=)

Alhamdulillah aku dapat nikmat nie arini...terima kasih yaAllah...

wassalam...=)

3 comments:

mR.sYaH said...

xsabar aku nk tgk enset bru ko.. heheh...

ARAJ said...

hahhaha...baru sangat...kuang3...

nana's hisyaribby said...

alhamdulilah:)

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa