Wednesday, December 29, 2010

Dah Menjadi..

assalamualaiku..

Bola...bola,,,bola...ape ade pada bende bulat..kicik punya...yg bernama bola???

dulu aku mmg tak minat bola...amik tau pon tak...menang kalah semua aku tak hirau...aku tak kesah..aku dah penah cerita sebelum nie...hihihih...malam ni aku yg semangat tengok bola...yela malaysia yg main...lpas tu dengan keadaan layanan yg diterima lagi..dengan kutukkan rakyag endon...aduih sakit tu nak terima semua dugaan mcm tu...ape2 pon tahniah saye ucapkan kepada pemain malaysia...rugi aku tarik dlu untuk main malaysia dlu...sedih3...kuang3...
kepda pasukan endon..tahniah jugak sbb dpat msuk final...dan semangt anda..

tahniah!!!!

aku sempat tegur.."nape tak pakai bju kuning eak?"
bpak aku kata "pkai bju kuning kalah nnt"
hahhaha...

ape2 pon aksi yang baik aku rase yg diberikan...kalau kalah pon..kalah bermaruah..




arini aku dah reti pasang router semalam..main terjah je aku..last2 dapat gak..Alhamdulillah...skng dah boleh on9 merata...(tapi dalam rumah je la)

rumah aku pon dah siap..n arini bru abis cat..wah penat2..bertemakan modern purple bg dlam rumah...n kat lua warne hijo....hehhe...terbaik...

last sekali..sedap aku buat rawatan muka..mak aku yg buatkan..saje menyebok mase mak aku tgh urut2 kaki..letak kepala kat depan dia...sedap2...terima kasih mak..syg mak...=)

wassalam...

2 comments:

mR.sYaH said...

tahniah buat malaysia.. samalh aku pun bkn miat sgt bola tapi final td beria nak mampus.. ahha.. malaysia lebih bagus dgn baju biru.. sbb aku suka biru.. kah3..

ARAJ said...

betut3 aku pon gak

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa