Tuesday, May 25, 2010

Tambah UmuR

kali ni aku ingin memenuhi site aku dengan cerita sidia.Alhamdulillah hari ini masuk la dia ke umur 19 tahun. umur yang agak banyak la tu...moga2 larat dia bawak unur sebnyak tu..hehehe..Alhamdulillah dah staun lebih aku kenali dirinya, hati budinya, tak banyak yang berubah seblum dan selepas aku knal dia. Alhamdulillah, dan aku hanya mengharapkan lebih bnyak perubahan ke arah yang lebih baik. dikesempatan ini juga aku ingin ucapkan Selamat Hari Lahir yang ke-19 tahun. semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa diberkati Allah dalam setiap masa dan waktu yang ditempuhinya. Moga2 akan termakbul apa yang dihajatinya, berjaya dunia dan akhirat.

Ingatlah Nur Farhana, setiap umur yang diberikan akan ditanya, adakah kamu guna umur itu sebaiknya? adakah setiap umur itu kamu berikan ke jalan yang benar? renungilah sayangku, semoga amalanmu diterima sepanjang hidupmu, dan sentiasa dirahmati dan disinari nur hidayah Allah....

amin....tulus ingatan dari kekasihmu...

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa