Sunday, May 30, 2010

AmpAng....


ade ape kat ampang????
esok aku ngn abah aku...bukan abah mu..nak pergi hospital Ampang. ade perbincangan siket.
tugas aku hari ini adalah untuk menjejaki dimana lokasi hospital tu. n Alhamdulillah dah berjaya.



ha ni la rupanya hospital tu...jakun siket...maklumlah jauh sangat nak pergi.. kami tidak akan bertolak selagi pagi esok belum muncul dan insyaAllah akan sampai kat sane slpas 3 jam perjalanan kot. Aku pegi atas urusan peribadi, mudah2an takde ape yang berlaku.. smuanya berjalan lancar.
YaAllah sesungguhnya kau yang memberikan penyakit dan dugaan itu adalah untuk 2 sebab, pertama, menghapuskan segala dosa hambanya. kedua, adalah untuk menaikan martabat keimanan seseorang hamba. jadi kami sudah berusaha dan hanya engkau yang menyembuhkannya. Aku memohon pertolonganmu YaAllah Ya Rahman Ya Rahim. berikanlah petunjukmu..

wassalam..

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa