Thursday, May 27, 2010

sakit....


ape dah jadi.??? hm ni blog aku so aku punye suka nak tulis apa. koang taknak baca boleh la tutup blog nie...aku amat3 terasa pada seseorang. ketidak kisahan aku buat macam takde ape3 pon yg berlaku. we aku ade peasaan gak la we. Allah bukan bagi aku prasaan suka ja...suma Allah bg kat aku. kadang2 senyuman aku, ketawa aku, orang salah guna, ambil kesempatan kat aku...apekejadahnye we. aku panas betul la. pluh aku dah mencurah3 nie. agak2 la beb kalau nak mngta ke an. kalau dah bagus sngt meh kita discus...tak payah nak wat sakit ati aku... mmg btol la. prasaan kita tak smua paham event org dekat ngn kita pon. mulut boleh kate " Ye aku paham ko" tapi hati sape yang tau. nak menyedapkan hati konon. we aku lagi rela ko ckp je terus terang yang ko tak paham aku. kan senang. ade modal aku nak cakap nanti. pandai3 la aku nak ubah ke hape ke. we tak paham la manusia nie....



..

blaa

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa