Wednesday, June 02, 2010

Ujian yang dah tau jawapan....




Alhamdulillah....aku sangat2 bersyukur kepada Allah yang memberikan aku berita baik smalam...terima kasih...semalam aku mula bertolak dari Kluang pkul 5 pagi...(cepat tu)..dari rumah aku g amik member+jiran aku.(dia akan tunjuk jalan kat aku)...lpas tu bertolak la g ampang. pkul 6.15 berhenti kt perhentian pagoh..solat subuh nthan sarapan...yg lain makan lontong...aku pulak makan nasi goreng letak ayam...sat lagi ayam goreng tu sejuk....nak bunuh je makcik tu...ayam punye la bnyak...aku pon bantai je...janji perut kenyang...lpas tu perjalanan diteruskan. sampai la kat ampang pkul 8 lbih gitu...pastu aku naik n tggu abah aku daftar sume...n amik no dalam pkul 9. abah aku dapat no 1159 mase tu tertera kat skrin no tu 1028....bapak jauh gila no...aku kira org kat situ kluakan kalkultr sume...takde pulak sampai 100 lebih....aku pon pikir...pkul bape la nak tggu....dalam mase aku nak tggu boleh pulak aku terlentok kat bahu mak aku...hahahahaa(anak mak biase ar)lame gak la aku tido...lpas dah sadar abah aku ajak minum jap..lpas habis. sambung balik tggu kat tmpat yang sama...pastu jumpe la ade pesakit ni tgh tggu nak terima rawatan gak, auntie fazila name dia, dia ade masalah lukimia, tapi dia dahh baik dah..pastu ade sakit darah tersumbat kat otak dan paru2..lebih kurang macam tu la, aku kagum ngn dia..dia mmg kuat, tabah.dia kata "auntie hanya ingt Allah. dan klu auntie susah, sakit mcm ni, orang lain ade yang lagi teruk". aku sedar smua tu tak tertangung. tapi dia perempuan yang hebat untuk mengharungi ujian Allah..mudah2an dia akan sembuh dari pnyakit itu..amin..n auntie tu tunggu kitorg sampai abis. mmg best la dia...hehehhe..rase sekejap je kat situ...abah aku masuk bilik untuk pemeriksaan jam 1 lbih...n beritanya amat mengembirakan aku...Alhamdulillah...dah lpas abis smua aku pon klua dari hospital tu....perut dah lapar..so mesti diisi.....

ni aku ngn member+jiran aku....makan kat mcd...

ni plak abah aku, tak makan lagi ni. tgh mesej ngn dato' hisyamudin, untuk maklumkan keputusan pemeriksaan tadi...i love u abah.....

ni plak mak aku..jadi promoter mcd jap..hehehhe..makan3

lpas abis makan kitorang g jalan aku...hahaha...(jalan tunku abdul rahman)hihihih..mak aku g shoping. n mase tu aku just gayut je kot...sambil memerhatikan kerenah kota raya...n lpas asar kitorg amik makcu..n pergi bangi(rumah makcu aku). perut dah lapar..pakcu aku beli mertabak...2 keping aku bantai...hahhaha....lpas isyak kitorg gerak balik...kol 11 lebih...berhenti kat pagoh..ngeteh jap....aku bantai lagi nasi goreng....pastu abah aku tak abis makan...bantai lagi aku....aahahahha..bnyak makan smalam......kuang3.....dh abis ngeteh...sambung lagi perjalanan n sampai pkul 1 lebih.....pastu aku tido kol 2 lbih.....

wassalam...

1 comment:

Abdul Rahman B Abd Jalal said...

apenye yang tak boleh?????

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa