Friday, June 04, 2010

HiLanG

hari ini aku bz....tapi satu pon aku rase tak kene. ape yang tak kne aku pon tak tau...aku rasa marah kat dia. tapi aku rasa dia buat slumber badak je. lantak la..makin dilayan perasaan ni makin jadi...aku nak releks......HILANG.. ape yang hilang???sejak 2 3 hari ni aku rasa ade ssuatu yang hilang. satu barang yg tak boleh cari... tapi dia akan datang sndri. woooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......aku tak suka dgn perasaan aku skarang nie.....macam nak tumbuk orang je (kang masuk penjara nyaia je). tapi aku nak ape yang hilang tu datang cepat...aku boleh menunggu dan akan terus tunggu....tapi aku bimbang.....aku sakit....

YaAllah berikan kesempatan padaku YaAllah....
berikan masa aku untuk ku raih apa yang aku inginkan...amalanku blm cukup untuk aku jumpa mu YaAllah...aku tak kuat YaAllah......kau berikan kekuatan padaku YaAllah.....Aku akan kejar akhirat, maka datangkan aku dunia yang tidak membuatkan aku lupa padaMu YaAllah.....
aku hanya mencari cintaMu YaAllah.......

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa