Friday, June 04, 2010

Perasaan....


ape ade pada tajuk yang biase tu?????
aku pon tak tau semnjak keblakangn ni ade aje yang mengangu.. aku kesian tengok akak aku still moody...ape aku nak buat...nak suruh dia senyum macam dulu...dia kata dia ok...tapi aku tau dia tak ok.akak yang dulu periang banyak cakap suka buat bende palik...itu yang org tunggu skrg nie.....takde sape yang kenal akak aku...bia aku sorang je yang tau...kalau akak ade bace entry ni...orang nak mintak maaf sangat2 kalau orang diantara orang yang buat akk tak gembira...

aku suka bila dia senyum.....akak kene kuat ye......sye slalu sokong akak....kembalikan akak saya yang dulu.....



wassalam....

1 comment:

伊莎蒂 yi sha di said...

rindu sangat kat adik-adik semua!!!!

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa