Saturday, August 28, 2010

bila dah bertambah


Alhamdulillah sekarang sudah masuk pada tarikh 28.8.2010 satu tarikh yg mengubah anak muda menjadi lebih dewasa. insyaAllah...Alhamdulillah kali ini ulang tahun kelahiran aku dalam bulan ramadhan..bulan yang berkat..Alhamdulillah, aku sangat bersyukur kepada Allah kerana memebrikan hamba yang hina ini benafas dibumi Nya...terima kasih...

aku nak ucapkan berbnyak teima kasih juga kepada Mak yang dah melahirkan aku, membesarkan aku.abah dah bnyak bekorban untuk melihat anak sulung nye terus hidup tanpa rasa susah. hnya Allah yang dapat membalasnya.

malam ni ramai yg wish kat fb aku..terima kasih bnyak3....kerana nak wish bithday aku....terima kasih bnyak3...ade yg call ade yg msj...terima kasih gak....kat adik3 yg direct kat telinga...terima kasih....

tapi ada satu yg membuatkan aku tersenyum sekarang nie...setuasi dimana ade org lupa nak cakap sesuatu walhal tgh berhubung(ungkin korang tak paham kot) tapi takpe...sampai bila dia nak lupa??aku akan perhatikan....hehehehe....

taun ni takde la aku disiram dgn air pelik...terima kasih roomate...jngn korang peram air tu sudah la ye....

bawah ni kek yg aku rembat..(tah sape3 je aku amik ni),,,



nikmat umur, payah untuk kita jaga...bersyukurlah dengan pemberiannya....aku harap sepanjang amalan akan diterima Allah...insyaAllah...

wassalam

2 comments:

伊莎蒂 yi sha di said...

x de kek ke?
nnti akak watkan kek batik akak eh.hehe:)

ARAJ said...

takde la kak...
akk buat kan la...

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa