Wednesday, August 04, 2010

kiSaH HaRi Ini

Assalamualaikum...lepas aku dah masuk sem 3 ni aku langsung tak sentuh blog aku nie...terbengkalai nampaknye....okeh skrg nie aku nak share spnjang aku tak sentuh blog nie......sememangnye bnyak sangat aku nak kongsi dengan korang smua, tapi akibat kemalasan untuk menaip tambah lagi line slow yang amet.....

Sem ni aku mulakan dengan penuh bersemanagt dan azam yg baru....dan lebih mencabar...tapi aku semakin parah dengan penyakit malas yg slama nie takde la kuat sangat....YaAllah kau bantulah hambamu ini yaAllah.......kuatkan aku.....

Alhamdulillah semester nie aku dapat pensyarah yang baik hati...yang boleh bertolak ansur...aku harap ini menguatkan lagi semangat aku untuk mencapai misi sem ni...amin.....setakat nie aku tak ada masalah dalam mane2 subject sbb aku angap itu smua masalah biasa yang menjadi penguat semanagt untuk belajar...maklumlah...student life....kita tak lari dengan pelbagai masalah serupa dgn nye...

sem ni gak aku dilantik sbagai klas rap untuk 3 subjek...HKR,CSC ngn ECM....aku gak diberikan mandat untk menjadi pengarah projek untuk kursus perkahwinan(tak saba beb.....hahahha) dan lawatan ke Perak(insyaAllah) untuk kajian metrial. aku harap tugas yang aku pikul ini diredhai.dan sentiasa mendepat restu mak aku...amin....

YaAllah aku menadah tangan hanya memohon kepadaMu YaAllah....berikanlah kami petnjuk, berikanlah kami taufiq dan hidayahmu..lindungilah diri ini daripada membuat kemungkaran,...bimbing kami kejalan menuju rahmat dan syurgaMu...YaAllah aku hamba yg lemah,hamba yg kotor ini hnya mampu meminta kepadaMu...kerana kutahu hanya kau yang tahu apa yang ku inginkan.....

wassalam

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa