Thursday, August 05, 2010

RAMADHAN BULAN KERAHMATAN


Assalamualaikum....

Alhamdulaillah tak lama lagi umat islam akan menyambut bulan yang amat berkat, bulan dimana pahala kita digandakan lebih baik dari bulan yang lain.....sebak rasanya masih diberikan peluang untuk berada dibulan karahmat. menitis air mata gembira tidak terungkap rasanya....

Alhamdulillah..terimakasih yaAllah...

ni kalai ke2 aku berpuasa jauh dari keluarga...rindu rasanya nak rasa seperti dlu...mmbaca doa sblom berbuka....tngok adik2ku berebut tempat makan, berebut nak makan mana dlu..Along sayang korang.....tapi ini yg harus ku lalui...lumrah hidup satu hari kita takkan rasa apa yg kita lalui dlu....aku tabah...

ingat lagi kalau dlu petang3 aku akan pergi masjid untuk amik bubur lambuk.....nyum3 sedap tu....beratur...aku akan bawa bekas warna merah....rindu saat itu....belah petang pula pergi ke bazar ramadhan....kuih yg wajib aku beli setiap petang, karipap sardin...fuh..tak tau la knpa la aku minat sangt ngn kuih tu....sedap3....


aku harap bulan ramadhan kali ini aku gunakan dan manfaatkan sepenuhnya...aku bimbang ini adalah ramadhan yang terakhir....bulan yang amat indah...bulan yang bermakna....subhanaAllah maha kayaMu.....

YaAllah kau kuatkan lah aku untuk aku tempuhi ramadhan aku hanya mengharapkan kerdhaan dan keampunanmu...ku harap ramadhan kali ini adalah lebih baik amalanku dari masa dulu....


aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua pembaca blog aku.....


ini adalah salah satu hasil yg aku buat....modelnye member aku sndri..tq shah....
semoga ramdhan kali ini lebih amalan lagi kita lakukan...insyaAllah....

wassalam




1 comment:

MR. SYAH said...

sama2 man.. hahah..

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa