Friday, November 04, 2011

hanya itu yang mampu membuat aku tersenyum....






Assalamualaikum..

Alhamdulillah debaran sudah pon terhenti...walau apa pon keputusannya aku redha...

dan Allah berikan yang terbaik untuk aku..=) semua lulus...walaupon pointer aku turun...aku tak kesah..bukan itu yg aku target...apa2 pon terima kasih kerana memberkikan aku peluang ini.

terima kasih ALLAH




ni result aku????Alhamdulillah =) aku terima seadanya




terima kasih kawan2 yg dah wish...=) walau stkt tau lulus je kan...tapi itu dah memadai..=)

terima kasih jugak kepada lecturer2 yang sudi menanda kertas aku yang tah hape3 tu..=)

insyaAllah langkah semakin selesa untuk aku ke sem akhir...diharap lepas ini lebih baik...YaAllah bantu hambamu ini....

kepada rakan2 yang tak dapat lagi..harap bersabar..dan rakan2 yang tak dapat apa yg dikehendaki....bersabarlah..ada hikmah disebalik ketentuan itu...

wassalam

4 comments:

MR. SYAH said...

kita buat yg lebih baik sem depan ye man..

ARAJ said...

wowkeh..=)

ezzu said...

tahniah ye man...kita buat yg terbaik utk sem akhir nie ye man...

ARAJ said...

wowkeh...terima kasih kawan..=)..eah ko kata nak tido

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa