Thursday, November 03, 2011

kehangatan penuh debaran.


assalamualaikum

4.11.2011

ade apa kat tarikh diatas nie???

kehangatan malam anugerah skrin pon tak macam nie beb. aku tak amik kesah pon.. tapi tarikh tu adalah tarikh keramat.

TARIKH KEPUTUSAN PEPERIKSAAN UiTM



bukan ade ape3 bagi korang pon kan? tapi ini hari penentuan aku.. sem 5 punya keputusan.
doakan aku mendapat keputusan yang baik..=) jika keputusan yang tidak seberapa, mintak ditabahkan hati ini agar menerima segala ketentuan..

2 comments:

ezzu said...

gudluck utk result kali nie man...moga dpt keputusan yg cemerlang k...:)

ARAJ said...

good luck jugak untuk kau....:)

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa