Sunday, August 28, 2011

sepeasiol day....

assalamualaikum

ape kaba semua? Alhamdulillah 28 ramadhan, 28 ogos dan pada jam 12.02 tadi genap la umur aku 20 tahun... 20 umur yang yang cukup banyak untuk memikul segala tangugjawab. Alhamdulilla untuk segalanya Allah...terima kasih kepada mak ngn abah dah besarkan along sehingga saiz ni...=) terima kasih untuk segalanya. terima kasih kepada cikgu2 yang dah bagi ilmu kepada ku =) terima kasih untuk segalanya. terima kasih jugak kepada rakan2 yang dah bgi semangat dan sudi menjadi kawan aku... terima kasih untuk segalanya.


"kita seharusnya menyatukan seluruh warga bagi" teeeetttt hahaha....ni la aku...gambar paling latest...hahahha..bajet je.. baru tadi aku dapat soalan cepu mas dari jiran aku...." bang2...bila ko nak kawin?" TIDAAAAAAAAAAAKKKKK " pakcik2 saye ni belajar tak abis lagi dah nak kawin ke? nanti2 la ye...hihihih

cube korang tekan post ni....terima kasih aku ucapkan atas kesudian makcik aku ni tulis ntry kat blog dia...comel je la..=)

okeh dibawah ni aku ade nynyikan dan mainkan 2 buah lagu.. padamu bersujud dan lagu kita cover by araj...cewah...takde la sedap mana..tapi boleh la..=P k selamat mendengar..=) terima kasih juga sapa dah wish kat aku tu...=)



wassalam

2 comments:

iffizulkefli said...

hehe besh~~ akhirnya dpt jgk aku dgr..hehe

Unknown said...

hehhehe...okeh dah...tak sedap an?/ ahaks..

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa