Sunday, August 21, 2011

bahang panas semakin tinggi

assalamualaikum

demam we..panas demam aku dah...bahaya nie..tapi ubatnya BALIK RUMAH je...hmm tak saba nak cuti final nanti...ini merupakan tahun akhir aku kat Jengka yang indah ini..Alhamdulillah.. ade satu sem lagi untuk aku perjuangkan...hah

tengok bawah ni jadual final exam dah pon kluar...dan ini dia

tada....


ECS 318(CONCRETE DESIGN) 20/9/2011 (9-12PM)-KHAMIS

ECG305(SURVEY ENGINEERING) 25/9/2011 (9-12PM)-AHAD

ECW ( HAUDRALIC )301 30/9/2011 (8.30-11.30)- JUMAAT

ECS 308(STRUCTURE ANALYSIS) 4/10/2011 (9-12PM) - SELASA

ECG304 (HIGHWAY ENGINEERING) 6/10/2011 (9-12PM) - KHAMIS

semoga aku dipermudahkan untuk mengharungi final exam...dan mencapai misi aku sem ini..

YaAllah kau peliharalah ingatan aku. jangan kau tarik balik kefahaman aku setelah kau memberikanya pada ku..berikan aku kesihatan agar dapat aku meneruskan perjuangan ini.=)


wassalam

1 comment:

pLatiNum+cicAk=??? said...

salam..
gud luck untuk exam..
study rajin-rajin..
semoga cepat sembuh..
doakan ko berjaya dalam apa jua bidang yang kau ceburi..

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa