Sunday, September 26, 2010

diSerang virus CB

assalamualaikum.

terasa amat letih badan nie...kpla dah puyeng...(tapi menaip boleh lagi)..bangun pagi tadi..ingatkan aku sorang je yang kene...rupa2nye roomate aku suma kene..YaAllah...tak larat rasa nie..aku teringat nasi minyak yang member aku bawak semalam. dari majlis kahwin lecturer dia. mmg sedap...abis aku belasah nasi tu.hmm tapi mungkin ade la sebb lain kot...bnyak dosa agaknye...semoga dengan sakit yg Allah berikan ini akan lunturlah dosa2 yang aku lakukan sblum ini..Alhamdulillah Allah masih meningati aku. tak mahu aku leka...

sekarang aku beransur pulih..tapi member aku masih lagi tak bngun3..ade sorang tu menangis dalam bilik air...(sakit sangat la tu agaknye)..aku hanya terdiam menyaksikan gelagat mereka....

bila dah kene mcm nie aku teringat mase kecik3 dulu..aku fobia nak makan nasi minyak sampai la umur aku 13 taun.sebab aku dah pernah kene macam nie..aku agak takut nak sakit perut..hihihihih...nthan bila dah besar nie aku terkene lagi...kali ni aku nak fobia??? takkan punye...sebab aku rasa..aku tersalah makan...ape3 pon...nasi minyak sbg penyebab untuk Allah bagi aku sakit nie...adalah untuk mengingatkan aku agar tak terleka...Alhamdulillah...harap aku sembuh cepat....amin...



nasi minyak....mak aku kata kalau makan nasi minyak nie kuah daging,kuah ayam,kuah dal jngn dicampurkan...kalau tak mmg sakit perut...ape3 pon smalam aku makan mmg tak berkuah...hmmm...nasib3...hihihi...

wassalam

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa