Wednesday, September 29, 2010

aku benci itu juga.....

tah kenape sjak 2 menjak 3 menjak and so on....aku nak tulis aku benci!!!! aku benci !!!! aku benci!!!!! tah ape3 tah....

mesti korang sakit hati an??kalau tengah sedap2 buat kerja, study, tido ke...tiba2 ade bau yang tak menyenangkan langsung la pada aku....lagi3 kalau aku bukak pintu bilik ni ha..sakit hati sakit hidung sakit dado den nie ha...sengal la korang. dah tau nak isap rokok...pegi la bilik air tu..dah alang2 rokok tu ade asap...pegi sekali bagi makan kat jin sane...menyusahkan orang.
haish malam ni mmg nak bg aku naik hangin la korang...agak3 ar...unta...

aku rasa banyak dah usaha kerajaan nak menangani masalah merokok nie. dengan mengharamkan rokok, meletakkan gambar2 yang ngeri untuk dilihat, mengeluarkan iklan3 bg perokok2...mengadakan kempen...tapi bagi aku la semua itu bukan untuk menginsafkan perokok..tapi orang yang tak isap rokok yang mngambil iktibar. tapi ade baiknya....

sesunguhnya rokok ni adalah salah satu strategi yahudi untuk melemahkan musuh islam, kerana melalui rokok, perokok akan mendapat macam3 penyakit.seterusnaya akan lemah fizikal dan mental. jadi senang3 je kalau dia nak serang kita...ish3...sedar la we...mula2 rokok, pastu dadah...haish...(mintak dijauhkan) tapi korang tau tak??orang yang bau asap rokok mempunyai 3 kali ganda risiko penyakit berbanding dengan yang menghisap rokok??? see....ade lagi duduk dekat...ish3....




korang nak ke mati disebabkan rokok? bukan ke dah di kabarkan kepada kamu jangan merosakkan diri sendiri? jadi kenapa hisap rokok? benda yang dah sah haram dalam Islam?
kalau dah hisap,mati nanti? layak ke kita nak ke syurga Allah?

renung2kan la wahai sahabat.

YaAllah kau bukakanlah hati penghisap2 rokok agar berhenti dari mengambilnya YaAllah...

wassalam...

1 comment:

mR.sYaH said...

aku pun menci gak.. hahaahh.,.

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa