Tuesday, September 04, 2012

New World

Assalamualaikum 

Alhamdulillah ni la group aku sekarang. sementara nak cari kerja dalam bidang aku belajar. aku try dunia fotografi pulak. 

aku join group ni sebagai videographer and editor 
mudah2an rezeki aku Allah bg dari sini jugak. =)

kebetulan maswa aku join ni owner nak tuka nama baru lepas tu nak tuka logo sekali.. 

ini salah satu hasil kerja aku.. Alhamdulillah 




dan ini trademark aku sendiri.. so kalau korang jumpa ni..ha ni hasil kerja aku. =)

dalam bidang editor aku ade edit gambar dan video. =)

aku pon ade sediakan khidmat design Banner, bunting, logo dan macam2 lagi. =)

so kalau korang berminat boleh la jumpa aku kat 


atau


=)

insyaAllah doakan aku berjaya dalam bidang nie..amin2 =)

wassalam

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa