Tuesday, September 04, 2012

Raya ditahun ini

Assalamualaikum

syawal menjelma lagi =)

rasai syawal itu dengan bermacam rasa

letupan.. salah satu tanda kemeriahan dihari raya

khusyuk.. budak kecik  ni dapat bunga api free..aku pon dapat gak sbona eah..

ceria.. ha inilah yang paling best masa berkumpul ramai2 masa ni ade nenek aku yg baju oren ditengah. keluarga maklong, keluarga aku, keluarga makcu dan cik ahmad.. =)

meriah..ni masa bertandang ke rumah tok ngah. adik kepada arwah atuk aku..

kenangan.. pusara arwah atuk dan nenek aku.. al-fatihah untuk mereka.

bergaya.... kami ber-7 antara yang besar dalam keluarga ni. so ni antara yang terawal yang kawin dulu.. tggu turn.. he he he

kami sekeluarga mngucapkan selamat hari raya.. 

Alhamdulillah raya ini aku dapat raya sakan balik.. =) dah lama tak rasa macam nie..
selamat hari rayaa maaf zahir batin kepada seluruh umat islam yang berada di dunia ini.. =)

wassalam

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa