Monday, March 05, 2012

Lawatan Teknikal ke Jambatan Ke-2 Pulau Pinang


Assalamualaikum

pada tanggal 19/2/2012 kami telah bertolak ke Pulau Pinang (skemanye ayat)

wowkeh ktorg bertolak jam 8.30 dengan hujan lebat mengiringi.

berhnti makan kat R&R Temerloh...sarap yop.

"pakcik reti ke tak bawak bas nie? kalau tak saya nak bawak" hemoh3..


R&R kat perok pulok..makan tgh hari + solat zohor

ni depan masjid kat Penang...tunggu kunci rumah...kitorang bermalam di kondo mutiara bukit mertajam...

malam lak klua makan kat

ni ha...SEBERANG PRAI CITY

okeh 20/2/2012 bertolak ke jambatan pulau pinag ke2...jommmmm

sarap kat R&R Juru















ucapan dari S/U...ahhahaha PP sakit tekak.
sedikit cendrahati penghargaan dari pihak UiTM dan fakulti Civil Engineering


cendrahati dari pihak Jambatan ke2...lawa tuuuuu

cerita bersambung...kami pergi ke tapak pembinaan...check this out....yoooo






















ni lak timbalan PP (kiri) dan bendahari (kanan) 


dah puas melawat...jom kita makan besarrrrrrrr!!!!

ni la classmate aku....ni je last makan macam nie...
pakcik bas....hehehe 

ni pon sama...yg lg sorang tu tak la..


21/2/2012 sebelom balik..moh beli jerukkkk...=)




byeeeeeee!! abis sudah 


terima kasih warga Jambtan Ke-2 dan fakulti kejuruteraan awam EC1106I,D&C


warga EC1106I dengan miss jihan dan miss huda.

bubyeee 









































2 comments:

sea_lavender said...

pergi penang?? terus rasa nk balik~~ huhuhu.. tgu final abis la...
jeruk..sedap2~~

Abdul Rahman said...

awat?? asal penang ka??

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa