Monday, March 26, 2012

Kluang

Kluang satu daerah didalam negeri Johor, Terletak di tengah2 Johor..
 gunung lambak antara pusat rekriasi...=)
 tempat laluan utama keretapi tanah melayu.
 bandar lama yang masih pesat membangun



12 comments:

iffizulkefli said...

air terjun tuh cantik..dah lame xg air terjun...haha sian kn aku.hehe

Abdul Rahman said...

aku pon sama we..nak g? jom..tapi aku tak mandi ae..main2 air je

iffizulkefli said...

hahah knape ko xnk mandi????aku ade ko memg xla nak mndi..aku tgk jek air tuh.hahah

Abdul Rahman said...

hahaha..abah aku tak bg..hihihih..aku main celup2 kaki je la

iffizulkefli said...

hehe tapi kan..skang bahaya kn...musim kencing tikus...kan?

Abdul Rahman said...

haah..kepala air pon satu hal jugak..tu aku dah lama tak g we..hmm g laut pon aku tak g pon kat air..

iffizulkefli said...

hehe tuh la sebb aku dh lame xg..xbrani taggung risiko..parents aku xbg g sebb tuh la..heeee

Abdul Rahman said...

hmm tu la pasal...nsib bek aku ni tak kesah..ahahhaha

iffizulkefli said...

heheh aku rindu jek g sane..hehe

Abdul Rahman said...

hehehhe..takpe la..aku tak kesah pon..ko taknak g kluang ke??ahahha

iffizulkefli said...

heheh tggu la ade rezeki aku g sane..hehe..blog ko cntik! suke!hehe

Abdul Rahman said...

Hihi..insyaAllah ade nnt..hehehe..aku guna je.org lain yg design.. ahaks

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa