Monday, November 01, 2010

Alhamdulillah.

assalamualaikum.

setiap kemanisan tak akan kita rasai jika tanpa usaha yang gigih.setiap ilmu yang kita miliki tidak bermakna jika tidak disebarkan dan dikongsi bersama. penipuan tidak akan selamanya akan menjadi benar. dan pasti akan dibongkarkan satu hari nanti. perasaan yang sakit pasti akan sembuh dengan membuangkan perkara yang boleh menyakitkan hati.

alhamdulillah .
dah lama rasanya aku tak mencoretka sesuatu didinding blog ni. banyak sebenarnya yang nak dikongsikan kepada korang. tetapi masa lebih banyak digunakan ditempat lain. kepada cikgu miszalin. cerita pasal site visit tu insyaAllah saye share balik cuti nanti.

alhamdulillah aku dah melalui minggu ulang kaji.
alhamdulillah aku dah balik dan jumpe mak ngn abah. dapat pulak join hari keluarga sekolah mak...BEST!!!!
hari keluarga tu buat kat melaka di pantai puteri lpas tu bermalam di D'village melaka. best gak tempat tu. makan pon sedap. tapi aku tak dapat bnyak sngt hadiah..hehehe..
Alhamdulillah aku dah pon balik ke U ni dan melalui minggu peperiksaan sem ke-3.
Alhamdulillah aku baru je tamatkan paper yang ke-3 tadi.
Alhamdulillah aku boleh jawap. dan tawakal je sekarang nie. aku harap pensyarah dilembutkan hati nak tanda kertas aku...dan senang nak bg aku 'A'...amin...
alhamdulillah aku dah pon lepas dari masalah. thank to ALLAH cause remember me n show the truth than open my eyes to make the best decision.

mngkin sampai disini sahaja. facebook pon aku dah tamatkan...sampai bile?aku pon tak tau lah..aku harap semuanya akan berubah selepas aku on9 balik..bila aku nak on9 balik tu aku pon tak pasti..

wassalam.

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa