Saturday, May 30, 2009

Kenduri kendara

hm baru2 ni aku punye kluarga telah mengadakan kenduri sunat untuk adik yang bongsu...

jom kita lihat perjalanannye...

ni org tengah rewang basuh ayam huh...banyak tu ayamnye...















ha ni pon same gak...jom kita g tempat lain.....














ha yang tengah tu la adik aku yang nak sunat


tu....taun ni de darjah 3...Abdul Raziq namenye....











perbincangan ni...abah aku suruh buat ape tah ni aku pn dah lupe....hm mmg bz mase ni...nak duduk pn boleh lame2
heheheheheheheh....

ok, jom kita jengah2 kat dapur....














ha ni orang perempuan rewang...tak leh kacau lame2...k















ha ni pon same....k











ha ni spupu aku....meja2 ni dia la kemas...hihihii














rajin betul dia ni...ha trus2 sapu....

No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa