Monday, April 30, 2012

DIPLOMA TAMAT SECARA RASMI


Alhamdulillah...tanggal 27/4/2012 bersamaan dengan hari Jumaat..result UiTM dah pon keluar..Alhamdulillah...tak terkata aku..gembira punya pasal...hu..rasanya berbaloi pelaburan masa aku 3 taun diploma dalam bidang kejuruteraan awam di UiTM kampus Khazanah alam..walau bukan dalam kelas pertama..yea rasa teringin tu ade..tapi apakan daya rezeki itu bukan milik aku kali ini..


untuk mengejar sinar itu kita perlu usaha kita perlu bergerak kita perlu berfikir..jika kita dah sampai pada sinar itu jngn kau lupa langka pertama yang menyebabkan kau mengapai sinar itu..

kepada rakan2 yg belum berjaya.ingat lah..sinar itu tetap ada, sinar itu takkan hilang..jangan kau berpatah balik atau berhenti ditengahnya..sesungguhnya sinar itu milik anda..bukan untuk org lain...TERUSKAN USAHA KAWAN...



insyaAllah selepas ini aku akan melangkah ke dunia baru..kawan2 doakan aku..=)

KEJURUTERAAN AWAM...=) aku akan merindui diploma..sama seperti aku merindui sekolah..saat yang paling manis dalam dunia menuntut ilmu...=)

4 comments:

Nur Atikah Abd Rahim cahaya murni said...

wah tahniah..berjaya dh kau capai kejayaan 2 selama 3 thn......InsyaALLAH segalanya dipermudahkan untuk perjalanan seterusnya,,,,,cayok cayok!!!!

Unknown said...

hehehe...sebak lak aku rasa weh..=)

Hazwanie said...

Tahniah buddy.. Aku di uji lagi.. InsyaAllah.. Aku akn usaha yg terbaik utk peluang kedua ni.. :)

Unknown said...

insyaAllah...kuatkan semangat...=)

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa