Tuesday, September 22, 2009

Hari RaYa Bersama KeLuarGa


Selamat Hari Raya aku ucapkan kepada pembaca Blog Ini....First skali aku nak kongsi ngn korang sume cerita hari raya taun ni....


k first skali macam biasa bngun pagi, mandi , pkai baju raya n pegi solat sunat AidilFitri...

n then bermaaf-maafan bersama kluarga....kat sini aku kongsi sedikit gambr2 yang sempat aku tangkap...pertama skali ni gambar aku ngan bonda tercinta.dipagi raya.....
nie pulak ngn Ayahda aku.... hari raya pertama 2009...in memories.... yang nie pulak bergambar ngn nenek aku....yang tengah tu.....de baru je lpas wat pembedahan mata...tapi tetap semangat untuk raya....hihihihiha ha yang nie pulak ngn adik aku yang b0ngsu.... yang nie pulak bukan nak promote air ni....tapi saja je nak ajak bergambar










No comments:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa