Wednesday, January 07, 2009

PRA REUNIAN.......













Assalamualaikum....




hm...ni kta org wat pra-reunian..hehehehe




lpas SPM....makan malam je la....tapi makan pun banyak....
seperti di gambar sebelah...(dari kiri Haziq Faisal,Akmal & Amierul) tngh bakar ayam.....












Haziq Yahya....sdang membaca doa pada mlm tu...
minta keberkatan......










hmm....yang ni pulak Cikgu Asyeeqmazmi......hm ni la amanat terakhir bg kami......slpas SPM.....


mudah-mudahan kami terima sebagai pedoman untuk akan datang......



















pilih ayam...hehehehe...(dari kanan Rahman,Cikgu Razak,Cikgu Herda)

tapi skang ni kat mane lah ayam tu agaknye....???








hm....ni ex-student 5 sains 2008.....budak lelaki je la.....
hm yang perempuan harap maaf ye....gambar tak lawa...hihihihihi....
kpda rakan2 yang dah lame tak dengar cita...
calling2 la ye.....



3 comments:

hamdan_gila2merawan said...

agak rindu kawan lama tapi aku lebih merindui kekasih lama!(statement g gedik dowh man...muahaha)

Arnis said...

wow, macam best je party ni
aq nk cadangkan budak klas aq wat mcm ni la utk reunion thn ni ;)

~~ Cik Muda Enny ~~ said...

bile nak wat lg reunion??? windu woh kat kekawan.. (:

anda juga ingin tahu ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa